Časté otázky - FAQ
Aký spôsob platby môžem v eshope využiť?
Tovar zasielame nielen na dobierku, ale objednávky je možné zaplatiť aj bankovým prevodom alebo online kartou.
Máte na eshopu dopravu ZDARMA?
Áno, máme. Doprava zdarma je nad 400 EUR. Tovar potom zasielame prepravcom Slovenská pošta.
Možno platiť u prepravcu kartou?
Áno, je to možné. Máme u všetkých prepravcov povolenej platby kartou.
Ako dlho trvá doba expedície?
Akonáhle je tovar odovzdaný dopravnej službe Slovenská pošta, Zásilkovna, SPS, potom je tovar zákazníkovi doručený do 48h. V momente keď prevezme prepravca balíček, zašle vám sms a email správu na kontakt uvedený v objednávke.
V balíčku nebola faktúra, kde je?
Daňový doklad zasielame elektronicky. Doklad nájdete ako prílohu v poslednom emailu od našej firmy. Ak si ju prajete zaslať znova napíšte nám e-mail.
Aký je spôsob dodania a cena poštovného?
Zásilkovna - (výdajné miesta, zásielky do 5kg) - 3,50 EUR
Slovenská pošta - 5,69 EUR
SPS súkromný prepravca - 5,99 EUR
Záleží len na Vás akého prepravcu si zvolíte.
Na akú adresu zaslať tovar, keď vraciam alebo reklamujem?
Tovar zašlite na adresu skladu nižšie a využite formulára tu: https://www.rychlydarcek.sk/reklamacia/
Jan Seidl - ID18192/ Frogman s.r.o. | Tovar neposielajte na dobierku. | |
P.O.BOX 901 | ||
Detašované pracovisko - Sihoť | ||
911 01 Trenčín |
Kam môžem nahlásiť reklamáciu a kde zistím stav svojej reklamácie?
Pre rýchle vybavenie reklamácie odporúčame využiť špeciálneho formulára https://www.rychlydarcek.sk/reklamacia/
Môžem si tovar doobjednať, ak som objednávku už odoslal?
Ak je Vaša objednávka už odoslaná, môžete nás telefonicky alebo e-mailom kontaktovať a ak už balík nebude vyexpedovania a zaplatený, tovar Vám do objednávky pridáme.
Môžem tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?
Áno, tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar však musí byť nepoškodený, nepoužitý a v originálnej krabici. Využite pre rýchle vyriešenie situácie špeciálneho formulára: https://www.rychlydarcek.sk/reklamacia/
Ak sa platba online kartou zlyhá, ako mám postupovať?
Potom je dobré nás buď telefonicky alebo e-mailom kontaktovať. Objednávku možno potom zmeniť na zaslanie na dobierku alebo zaplatiť tovar vopred na bankový účet.
Kde je možné sledovať zásielku?
Áno, v poslednom emailu je vždy faktúra a sledovacie číslo zásielky + odkaz na link.
Kedy doskladníte vypredaný produkt, o ktorý mám záujem?
Pri každom vypredaného produktu si môžete nastaviť sledovanie dostupnosti a príde Vám e-mail, až bude daný produkt opäť naskladnení. Stačí kliknúť na "Sledovať" -> "Upozornite ma, až produkt bude na sklade".